DNY DOPRAVY ZDARMA NA VŠE - JEŠTĚ PÁR DNÍ.
NEVÁHEJTE ANI MINUTU - NAKUPUJTE NÁBYTEK BEZ POŠTOVNÉHO!
V poslední době přibývá lidí, kteří mají to štěstí a mohou, alespoň některé dny v týdnu, pracovat z domova. K tomu, aby byla taková činnost efektivní, je nutné vytvořit si příjemné a klidné místo, kde vám půjde práce pěkně od ruky.V poslední době přibývá lidí, kteří mají to štěstí a mohou, alespoň některé dny v týdnu, pracovat z domova. K tomu, aby byla taková činnost efektivní, je nutné vytvořit si příjemné a klidné místo, kde vám půjde práce pěkně od ruky.
Najděte si nerušené místo
První, co budete potřebovat, je prostor. V ideálním případě byste domácí kanceláři měli obětovat jednu místnost, což si nemůže dovolit každý.
Přesto byste si i v tom nejmenším bytě měli vyhradit jedno místo, kde budete pracovat. Je-li to možné, vyhýbejte se práci na jídelním stole, protože pokaždé, když se budete chtít najíst, budete muset pracovní věci přestěhovat, což může být a jistě také bude časem celkem únavné.
Pracovní povinnosti si netahejte ani do ložnice. Poslední, co večer uvidíte, bude kupa nevyřízených úkolů a takový pohled vám na klidném spaní jistě moc nepřidá.
Pokud si však nemůžete dovolit samostatnou místnost, snažte se, abyste v případě potřeby mohli práci rychle schovat, ať už do úložných prostor u stolu, do vyhrazené skříně anebo alespoň za paraván.
Ať už vás k zařizování domácí kanceláře vede cokoliv, měli byste myslet na to, že u svého pracovního stolu bude trávit spousty hodin. Vytvořte si kolem sebe prostředí, kde se budete cítit opravdu dobře. Základem by samozřejmě měl být kvalitní nábytek. Dovolí-li vám to vaše finance i prostor, pořiďte si kancelářský nábytek s velkým psacím stolem a dostatkem úložného prostoru.
V menším bytě se obejdete i s malým stolem, ale chybět by vám neměly police, kam uložíte vše, co aktuálně nepotřebujete, ale musíte mít po ruce.
Základem vaší domácí kanceláře by měla být kvalitní a pohodlná kancelářská židle. Možná si říkáte, že vystačíte se židlí, kterou si půjčíte od kuchyňského stolu, ale tohle řešení by mělo být pouze dočasné. Špatný výber židle se brzo projeví na vaší pracovní výkonosti, budete se cítit unavení a pravděpodobně na sebe dlouho nenechají čekat ani bolesti zad.
Mnohem lépe se vám bude pracovat na kvalitní otočné kancelářské židli s kolečky, kterou si můžete výškově nastavit přesně tak, jak právě potřebujete.
Vše, co byste mohli při práci potřebovat, by mělo být neustále po ruce. V dosahu byste měli mít tiskárnu, šanony s dokumenty i vše ostatní. Kromě nutných pracovních pomůcek se obklopte také hezkými věcmi, které vám přinesou inspiraci a dobrou náladu. Na korkovou nástěnku s úkoly si přidejte pár fotek svých blízkých, na zeď pověste oblíbený obraz a nezapomínejte ani na květiny.
Použité zdroje:
http://workawesome.com/home-office-2/how-to-organize/
http://home.howstuffworks.com/10-ways-to-organize-home-office.htm#page=8
http://www.extraordinarymommy.com/featured-content/how-to-organize-a-home-office-in-10-steps-keeping-style-in-your-life/
Informace
|
Máte dotaz? Kontaktujte nás...
Nábytek Elegance s.r.o. Pod Krejcárkem 975/2 130 00 Praha 3 - Žižkov Telefon +420 776 384 848 |
Váš nákupní košík je prázdný